Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Zauważyłeś pierwsze objawy choroby – co musisz zrobić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby oraz wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto konsumować czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać też dietetyka o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i krępujących sytuacji między wami, też w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra